add wishlist add wishlist show wishlist add compare add compare show compare preloader

Free shipping on orders over € 30.

Call us: 22 352933

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Η Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη σημασία της ψυχικής υγείας και η προώθηση της πρόληψης και της θεραπείας των ψυχικών διαταραχών.

Η ψυχική υγεία είναι ένας σημαντικός πυλώνας της συνολικότερης υγείας ενός ατόμου. Η καλή ψυχική υγεία μάς επιτρέπει να εργαζόμαστε στο μέγιστο, να χτίζουμε σχέσεις σε γερές βάσεις και να συμμετέχουμε ενεργά στην κοινωνία.

Τα προβλήματα ψυχικής υγείας μπορούν να επηρεάσουν άτομα όλων των ηλικιών, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας ή οικονομικής κατάστασης. Οι πιο συχνές ψυχικές διαταραχές είναι η κατάθλιψη, οι διαταραχές άγχους, η σχιζοφρένεια και η κατάχρηση ουσιών.

Τα προβλήματα ψυχικής υγείας μπορούν να επηρεάσουν σοβαρά την ποιότητα ζωής ενός ατόμου. Μπορούν να οδηγήσουν σε δυσκολίες στην εργασία, στο σχολείο, στις σχέσεις και στην καθημερινή ζωή. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιώσουμε την ψυχική μας υγεία. Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά:

1. Φροντίζουμε τον εαυτό μας. Δηλαδή προσέχουμε τη διατροφή μας, λαμβάνουμε συμπληρώματα για να ενισχύσουμε τη διαύγειά μας, και, φυσικά, κοιμόμαστε αρκετά και ασκούμαστε τακτικά. 
2. Οικοδομούμε στέρεες, ισορροπημένες σχέσεις. 
3. Διαχειριζόμαστε το άγχος και το στρες μας, δοκιμάζοντας εναλλακτικές μορφές άσκησης και θεραπείας, όπως η γιόγκα και ο διαλογισμός. 

Η ομάδα μας είναι εδώ για εσάς, για να σας υπενθυμίζει: Take your vitamins εδώ!

Βιταμίνη D

Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική λειτουργία του εγκεφάλου. Μελέτες έχουν δείξει ότι η ανεπάρκεια βιταμίνης D μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο κατάθλιψης, άγχους και άλλων ψυχικών διαταραχών.

5-HTP

H 5-υδροξυτρυπτοφάνη είναι ένα παράγωγο αμινοξέος που βοηθά στην παραγωγή της σεροτονίνης.

Βιταμίνες συμπλέγματος Β

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β που βρίσκονται σε τροφές και συμπληρώματα είναι 8. Από αυτές, οι 6 βοηθούν ιδιαίτερα στην καταπολέμηση του άγχους και της κατάθλιψης. Καθεμιά ξεχωριστά ή και όλες μαζί δουλεύουν για τον ίδιο σκοπό. Συνεργάζονται στενά προκειμένου να χαρίσουν ενέργεια και ευεξία στον οργανισμό, ενισχύοντας το νευρομυϊκό σύστημα. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι υδατοδιαλυτές, που σημαίνει ότι πρέπει να τις λαμβάνουμε σε τακτικότερη βάση απ’ ό,τι τις τροφές και τα συμπληρώματα διατροφής.

Το μαγνήσιο

Το μαγνήσιο βοηθά στη χαλάρωση των μυών και συμβάλλει στην καλύτερη ποιότητα του ύπνου. Επομένως, θα σε «σώσει» τις περιόδους που νιώθεις έντονο άγχος.

Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Σύμφωνα με μελέτες, οι άνθρωποι των οποίων η διατροφή είναι φτωχή σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα συνήθως έχουν υψηλά επίπεδα προφλεγμονωδών κυτοκινών, ουσίες που παράγει το σώμα μας όταν βρίσκεται σε καταστάσεις άγχους και κατάθλιψης. Μια διατροφή υψηλή σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα μπορεί να μειώσει την πιθανότητα εμφάνισης κατάθλιψης. Και να σε βοηθήσει να περιορίσεις το άγχος.

L-θεανίνη

Η L-θεανίνη είναι ένα αμινοξύ που βρίσκεται στον καφέ και στο τσάι. Έχει αποδειχθεί ότι έχει χαλαρωτικές ιδιότητες και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του άγχους.

Κι επειδή η συντακτική ομάδα του Medone Online Pharmacy είναι πάντοτε πρόθυμη να απαντήσει σε καίριες ερωτήσεις, βρήκαμε και μία ενδιαφέρουσα έρευνα! Θεραπευτές της ψυχής δεν είμαστε (φυσικά), αλλά στην ερώτηση «Η καθημερινή κατανάλωση πολυβιταμινών έχει τη δύναμη να βελτιώσει τη λειτουργία του εγκεφάλου σε ηλικιωμένους;», βρήκαμε μία απάντηση σε μία μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Alzheimers and Dementia.

Σύμφωνα με αυτή, περισσότεροι από 2.200 εθελοντές (ηλικίας 65 ετών και άνω) έλαβαν τυχαία κακάο ή ένα εικονικό φάρμακο, μία πολυβιταμίνη ή ένα εικονικό φάρμακο, ή και κακάο και μία πολυβιταμίνη για τρία χρόνια. Όταν αναλύθηκαν τα γνωστικά τεστ στο τέλος της δοκιμής, εκείνοι που έλαβαν κακάο δεν παρουσίασαν καμία βελτίωση. Όμως εκείνοι στους οποίους είχε ανατεθεί η λήψη πολυβιταμινών είχαν βελτιωμένες βαθμολογίες σε τεστ που αφορούσαν: τη συνολική εγκεφαλική λειτουργία (ιδίως σε άτομα με καρδιαγγειακή νόσο), τη μνήμη και την εκτελεστική λειτουργία (εργασίες όπως ο προγραμματισμός ή η μνήμη οδηγιών).

Η ψυχική υγεία είναι σημαντική για όλους. Μέσω της ενημέρωσης και της υποστήριξης, μπορούμε να συμβάλλουμε στη δημιουργία ενός κόσμου όπου όλοι έχουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας και οικονομικά προσιτή ψυχική περίθαλψη και θεραπεία των ψυχικών νόσων, για να ζήσουν μια ευτυχισμένη και υγιή ζωή. Η συντακτική ομάδα του Medone Online Pharmacy έχει ως κύριο σκοπό την επιστημονική ενημέρωση των αναγνωστών για θέματα υγείας και ομορφιάς. Πριν επιλέξετε οποιαδήποτε βιταμίνη, συμπλήρωμα διατροφής ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν, συμβουλευτείτε τον διατροφολόγο και τον προσωπικό γιατρό σας.