add wishlist add wishlist show wishlist add compare add compare show compare preloader

Free shipping on orders over € 30.

Call us: 22 352933

7 Βασισμένα oφέλη για την υγεία από την κατανάλωση νερού

7 Βασισμένα oφέλη για την υγεία από την κατανάλωση νερού
Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται από περίπου 60% νερό.
Συνιστάται συνήθως να πίνετε οκτώ ποτήρια 8 (237 mL) νερό την ημέρα (ο κανόνας 8×8).
Αν και υπάρχει λίγη επιστήμη πίσω από αυτόν τον συγκεκριμένο κανόνα, η διατήρηση της ενυδάτωσης είναι σημαντική.
Εδώ είναι 7 βασισμένα σε στοιχεία οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση άφθονο νερό.
 
  1. Βοηθά στη μεγιστοποίηση της φυσικής απόδοσης
Εάν δεν παραμένετε ενυδατωμένοι, η σωματική σας απόδοση μπορεί να πέσει. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια έντονης άσκησης ή υψηλής ζέστης. Η αφυδάτωση μπορεί να έχει αξιοσημείωτο αποτέλεσμα εάν χάσετε μόλις 2% της περιεκτικότητας σε νερό του σώματός σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αλλοιωμένο έλεγχο της θερμοκρασίας του σώματος, μειωμένο κίνητρο και αυξημένη κόπωση. Μπορεί επίσης να κάνει την άσκηση να αισθάνεται πολύ πιο δύσκολη, τόσο σωματικά όσο και πνευματικά. Η βέλτιστη ενυδάτωση έχει αποδειχθεί ότι εμποδίζει αυτό να συμβεί και μπορεί ακόμη και να μειώσει το οξειδωτικό στρες που εμφανίζεται κατά τη διάρκεια άσκησης υψηλής έντασης.
  1. Επηρεάζει σημαντικά τα επίπεδα ενέργειας και τη λειτουργία του εγκεφάλου
Ο εγκέφαλός σας επηρεάζεται έντονα από την κατάσταση ενυδάτωσης. Μελέτες δείχνουν ότι ακόμη και η ήπια αφυδάτωση, όπως η απώλεια 1-3% του σωματικού βάρους, μπορεί να βλάψει πολλές πτυχές της εγκεφαλικής λειτουργίας. Πολλές άλλες μελέτες, με θέματα που κυμαίνονται από παιδιά έως μεγαλύτερους ενήλικες, έχουν δείξει ότι η ήπια αφυδάτωση μπορεί να βλάψει τη διάθεση, τη μνήμη και την απόδοση του εγκεφάλου.
  1. Μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και τη θεραπεία των πονοκεφάλων
Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους και ημικρανία σε ορισμένα άτομα, Έρευνες έχουν δείξει ότι ο πονοκέφαλος είναι ένα από τα πιο κοινά συμπτώματα αφυδάτωσης. Επιπλέον, ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι το πόσιμο νερό μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση σε όσους έχουν συχνούς πονοκεφάλους.
  1. Μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα
Η δυσκοιλιότητα είναι ένα κοινό πρόβλημα που χαρακτηρίζεται από σπάνιες κινήσεις του εντέρου και δυσκολία στην κένωση. Συχνά συνιστάται η αύξηση της πρόσληψης υγρών ως μέρος του πρωτοκόλλου θεραπείας και υπάρχουν κάποια στοιχεία που το υποστηρίζουν. Η χαμηλή κατανάλωση νερού φαίνεται να είναι ένας παράγοντας κινδύνου για δυσκοιλιότητα τόσο σε νεότερα όσο και σε μεγαλύτερα άτομα.
  1. Μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία της πέτρας στα νεφρά
Οι πέτρες του ουροποιητικού είναι επώδυνες συστάδες ορυκτών κρυστάλλων που σχηματίζονται στο ουροποιητικό σύστημα. Υπάρχουν ενδείξεις ότι η πρόσληψη νερού μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της υποτροπής σε άτομα που έχουν εμφανίσει στο παρελθόν πέτρες στα νεφρά. Η υψηλότερη πρόσληψη υγρών αυξάνει τον όγκο των ούρων που διέρχονται από τα νεφρά. Αυτό αραιώνει τη συγκέντρωση των ορυκτών, επομένως είναι λιγότερο πιθανό να κρυσταλλωθούν και να σχηματίσουν συστάδες.
  1. Βοηθά στην πρόληψη του hangover
Το hangover αναφέρεται στα δυσάρεστα συμπτώματα που εμφανίζονται μετά την κατανάλωση αλκοόλ. Το αλκοόλ είναι διουρητικό, επομένως σας κάνει να χάνετε περισσότερο νερό από αυτό που λαμβάνετε. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση. Αν και η αφυδάτωση δεν είναι η κύρια αιτία του hangover, μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα όπως δίψα, κόπωση, πονοκέφαλο και ξηροστομία. Καλοί τρόποι για να μειώσετε το hangover είναι να πίνετε ένα ποτήρι νερό ανάμεσα στα ποτά και να πίνετε τουλάχιστον ένα μεγάλο ποτήρι νερό πριν πάτε για ύπνο.
  1. Μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους
Το να πίνετε άφθονο νερό μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Αυτό συμβαίνει επειδή το νερό μπορεί να αυξήσει τον κορεσμό και να ενισχύσει τον μεταβολικό σας ρυθμό. Ορισμένα στοιχεία δείχνουν ότι η αύξηση της πρόσληψης νερού μπορεί να προάγει την απώλεια βάρους αυξάνοντας ελαφρά τον μεταβολισμό σας, γεγονός που μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των θερμίδων που καίτε σε καθημερινή βάση. Ο χρόνος είναι επίσης σημαντικός. Το να πίνετε νερό μισή ώρα πριν από τα γεύματα είναι το πιο αποτελεσματικό. Μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε πιο γεμάτοι, ώστε να τρώτε λιγότερες θερμίδες.