add wishlist add wishlist show wishlist add compare add compare show compare preloader

Free shipping on orders over € 30.

Call us: 22 352933

International Mind-Body Wellness Day

International Mind-Body Wellness Day

Η Διεθνής Ημέρα Ευεξίας Μυαλού-Σώματος είναι η τέλεια στιγμή για να αγαπήσετε εκ νέου το σώμα και το μυαλό σας.

Πώς να γιορτάσετε τη Διεθνή Ημέρα Ευεξίας Μυαλού-Σώματος:

Ρίξτε μια ματιά σε μερικούς από αυτούς τους τρόπους για να γιορτάσετε την Παγκόσμια Ημέρα Ευεξίας Μυαλού-Σώματος, όχι μόνο αυτή τη μέρα, αλλά όλο τον χρόνο! Χρησιμοποιήστε την ημέρα για να ξεκινήσετε μερικές υγιεινές νέες συνήθειες, όπως μερικές από αυτές:

1. Κάνετε ένα μάθημα γιόγκα

Η γιόγκα προσφέρει κάθε είδους οφέλη που ενσωματώνουν το μυαλό με το σώμα. Εκτός από τις ασκήσεις κριτικής κίνησης και διατάσεων, η γιόγκα ενσωματώνει επίσης ασκήσεις βαθιάς αναπνοής που μπορούν να βοηθήσουν στην ηρεμία και τη χαλάρωση του μυαλού, ενώ μειώνουν το άγχος.

2. Πιείτε πολύ νερό


Η ενυδάτωση είναι ένα κρίσιμο μέρος της διατήρησης του σώματος υγιούς, το οποίο, με τη σειρά του, διατηρεί το μυαλό να λειτουργεί σωστά. Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει διάφορα σωματικά προβλήματα υγείας, όπως προβλήματα με το ουροποιητικό και τα νεφρά, υψηλή καρδιακή συχνότητα με χαμηλή αρτηριακή πίεση, μυϊκό πόνο και κράμπες, ξηρό δέρμα, σωματική εξάντληση και κόπωση.

3. Υγιής Ύπνος


Ένας από τους απλούστερους και πιο σημαντικούς παράγοντες που σχετίζεται με την ευεξία μυαλού-σώματος είναι επίσης ένα πολύ δύσκολο πράγμα στην πράξη: ο καλός ύπνος. Στην πραγματικότητα, ένα μεγάλο ποσοστό αναφέρει ότι δεν κοιμάται αρκετά τουλάχιστον μία νύχτα το μήνα και περισσότερο από το 10% των ανθρώπων λένε ότι δεν κοιμούνται αρκετά ποιοτικά κάθε βράδυ. Αυτό είναι ένα σοβαρό πρόβλημα όταν πρόκειται για την ευεξία νου-σώματος.

4. Κάνετε ασκήσεις αναπνοής


Ενώ όλοι αναπνέουν όλη την ώρα, οι σκόπιμες πρακτικές αναπνοής μπορούν να προσφέρουν στο σώμα και το μυαλό πολλά οφέλη. Οι ασκήσεις βαθιάς αναπνοής επιτρέπουν τη ροή περισσότερου αέρα στο σώμα που βοηθά στην ηρεμία των νεύρων, στη μείωση του στρες, στη μείωση των επιπέδων πόνου και ακόμη και στην αύξηση της προσοχής. Αυτός ο τύπος αναπνοής μπορεί ακόμη και να μειώσει την αρτηριακή πίεση και να βοηθήσει στη διαχείριση των συμπτωμάτων του άγχους και της κατάθλιψης.

5. Εξάσκησε το μυαλό σου και μείνε σε εγρήγορση

Εκτός από το σώμα, το μυαλό επίσης χρειάζεται να μένει σε εγρήγορση. Ξεκίνα νέες δραστηριότητες και χόμπι που σου προσφέρουν ευχαρίστηση μέσα από νέα ερεθίσματα και προκαλούν το μυαλό σου να μένει δραστήριο, όπως ζωγραφική, μουσική, διάβασμα λογοτεχνικών βιβλίων κλπ. 

7. Μείνετε ενυδατωμένοι

Η καλή ενυδάτωση διασφαλίζει όχι μόνο την εύρυθμη λειτουργία των συστημάτων του οργανισμού αλλά και των γνωστικών λειτουργιών του εγκεφάλου, και μπορεί ακόμα να προλάβει πονοκεφάλους, ατονία και αίσθημα κόπωσης μέσα στην ημέρα. Μην ξεχνάς να πίνεις άφθονο νερό αλλά και άλλα ενυδατικά ροφήματα όπως ο καφές, το τσάι και οι χυμοί (χωρίς πρόσθετα σάκχαρα) καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.