add wishlist add wishlist show wishlist add compare add compare show compare preloader

Δωρεάν αποστολή (για παραγγελίες άνω των €30).

Καλέστε μας: 22 352933

Εθνική Εβδομάδα Ασφαλούς Ηλιοθεραπείας 23-29 Μαΐου

Εθνική Εβδομάδα Ασφαλούς Ηλιοθεραπείας 23-29 Μαΐου
Εθνική Εβδομάδα Ασφαλούς Ηλιοθεραπείας
Καθώς προετοιμάζεσαι  να απολαύσεις το Σαββατοκύριακο σου και να αγκαλιάσεις την έναρξη του καλοκαιριού, οι επαγγελματίες υγείας επιδιώκουν να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθούνται όσον αφορά την έκθεση στον ήλιο, διασφαλίζοντας ότι όλοι παραμένουν ασφαλείς καθώς απολαμβάνουν τα λάφυρα του ζεστού καιρού.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΗΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Μόλις έρθει το καλοκαίρι και μπει η ένδοξη ζέστη, όλοι μας έχουμε συνηθίσει τόσο πολύ να βλέπουμε δεκάδες χιλιάδες φίλους και γείτονές να συρρέουν στις παραλίες για να ξεκινήσουν το καλοκαίρι. Η National Safe Sun Week ενθαρρύνει όλη αυτή τη διασκέδαση, ενώ ταυτόχρονα υπενθυμίζει στους ανθρώπους πόσο σημαντικό είναι να παραμείνουν ασφαλείς και να προστατεύονται από τον ήλιο.
ΕΘΝΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΣΦΑΛΗΣ ΗΛΙΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
Πόσο συχνά πρέπει να βάζετε ξανά αντηλιακό;
Οι δερματολόγοι και οι επαγγελματίες περιποίησης δέρματος συνιστούν να εφαρμόζετε ξανά αντηλιακό κάθε δύο ώρες. Δεν πρέπει να βασίζεστε αποκλειστικά στο αντηλιακό για να προστατεύσετε το δέρμα σας. Φορέστε κατάλληλα ρούχα για να αυξήσετε την προστασία σας και να βρείτε ένα σημείο στη σκιά όταν ο ήλιος είναι πιο ζεστός.
Γιατί είναι σημαντική η προστασία από τον ήλιο;
Η υπερβολική έκθεση στις ακτίνες UV από τον ήλιο είναι γνωστό ότι προκαλεί γήρανση του δέρματος, ηλιακά εγκαύματα και καρκίνο του δέρματος. Είναι υπέροχο να απολαμβάνετε τον καλό καιρό, ειδικά επειδή η βιταμίνη D που απελευθερώνεται από το σώμα σας όταν εκτίθεσται στον ήλιο είναι γνωστό ότι βελτιώνει τη σωματική και ψυχική σας υγεία, ωστόσο, είναι σημαντικό να το κάνετε με σύνεση και να λαμβάνετε τις απαραίτητες προφυλάξεις για να προστατεύσετε τον εαυτό σας και οικογένεια.
5 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΕΝΤΡΩΣΗ
1. Μείνετε ενυδατωμένοι
Η θερμική εξάντληση συμβαίνει όταν το σώμα σου αρχίζει να χάνει την ικανότητα να ρυθμίζει τη θερμοκρασία του πυρήνα του, επομένως η ενυδάτωση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος διαχείρισης της θερμοκρασίας του σώματός σου και είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν ασκείσαι.
2. Ντύσου κατάλληλα
Βεβαιώσου ότι η γκαρνταρόμπα σου περιέχει μια ομπρέλα, γυαλιά ηλίου που εμποδίζουν το 99% ή 100% των ακτίνων UVA και UVB, ανοιχτόχρωμα και φαρδιά ρούχα και ένα καπέλο με φαρδύ γείσο.
3. Να είσαι ενήμερη για την ώρα
Εάν βρίσκεσαι έξω κατά τις ώρες αιχμής του ήλιου (μεταξύ 10 π.μ. και 4 μ.μ.), τότε ο δείκτης θερμότητας είναι πιθανό να είναι πολύ υψηλότερος. Έλεγξε τον δείκτη θερμότητας στο διαδίκτυο — εάν είναι 90 ή μεγαλύτερος, τότε συνιστάται να είσαι ιδιαίτερα προσεκτική σχετικά με τον χρόνο που επιλέγεις να περάσεις σε εξωτερικούς χώρους.
4. Μην το παρακάνεις
Είτε πίνεις αλκοόλ είτε ασκείσαι, είναι καλύτερο να αποφύγεις να τα κάνεις και τα δύο υπερβολικά σε υπερβολική ζέστη.

5. Γνώρισε τα σημάδια
Πρόσεξε για συμπτώματα θερμικής εξάντλησης. Αυτά περιλαμβάνουν κόπωση, πονοκεφάλους, ζάλη, υπερβολική εφίδρωση και ναυτία. Εάν πιστεύεις ότι μπορεί να διατρέχεις κίνδυνο, αναζήτησε αμέσως ιατρική βοήθεια.